محصولاتقالب سقف پلاستیکی
قالب سقف پلاستیکی

قالب پلاستیکی سقف

 

توضیحات قالب سقف پلاستیکی یا لایت فرم

قالب سقف پلاستیکی شرکت ایران سقف جایگزین مناسبی برای بلوکهای پلی استایرن (یونولیت) در اجرای سقف های تیرچه بلوک است که قابلیت استفاده بیش از ۵۰ بار قالب بندی را دارد و در هر دو نوع سقف تیرچه بتنی و فلزی (کرومیت) کاربرد دارد. این قالب سقف پلاستیکی با طولهای مختلف ۵۰،۴۰،۳۰ و ۱۰۰ سانتیمتر و با عرض مفید (فاصله بر تا بر تیرچه) ۶۶ سانتیمتر تولید می گردد.

قالب پلاستیکی سفقی یا لایت فرم بهترین جایگزین برای قالب تیرچه درجل و بلوک های پلی استایرن یا همان یونولیت می باشد. قالب سقفی مدولار یا قالب سقفی چند بار مصرف میتواند هم در سقف هایی با اسکلت فلزی و اسکلت بتنی مورد استفاده قرار گیرد. استقبال از قالب سقف پلاستیکی و یا لایت فرم بسیار زیاد شده چون هم از نظر اقتصادی به صرفه میباشد و هم از بعد اجرا و کیفیت کار. در مورد اقتصادی بودن بلوک های پلاستیکی غیر ماندگار که جای هیچ شکی نیست چون نسبت به بلوک های پلی استایرن یا همان یونولیت از قابلیت چند بار مصرف بودن (تا ۵۰ بار) برخوردار است و کافیست ۵۰۰ متر سقف با قالب سقفی چند بار مصرف اجرا کنید تا هزینه پلی استارین پوشش داده شود.

قالب تیرچه درجا را میتوان با استفاده یک کارگر ساده و حتی نگهبان ساختمان بعد از بتن ریزی از سقف خارج کرد و برای استفاده در سقف بعدی آماده کرد. لازم به ذکر است که قالب پلاستیکی سقف های بتنی و فلزی و یا لایت فرم دارای گارانتی تعویض در صورت شکستی و آسیب می باشند. اجرای قالب مدولار و یا همان قالب سقفی پلاستیکی که به قالب سقفی سبز رنگ نیز شناخته میشود هیچ فرقی با سایر قالب سقفی و یا بلوک پلی استایرن یا یونولیت ندارد و جه بسا که از نظر اجرا راحتر میباشد و به علت مقاومت بالای قالب سقفی چند بار مصرف پلاستیکی دیگر خبری از شکستگی در حیت اجرا نیست ‌ در ضمن بزرگترین امتیاز قالب لایت فرم نسبت به یونولیت سقفی عدم آتش سوزی میباشد.

با مراجعه به قسمت نمونه کارهای انجام شده با قالب سقفی پلاستیکی یا لایت فرم میتوانید اجرا قالب مدولار را در اسکلت فلزی و بتنی ببینید

مزایای قالب پلاستیکی سقفی:

۱- گارانتی یک ساله بدون سوال

۲- خدمات فنی مهندسی رایگان در هر مرحله از کار

۳- حداقل ۵۰ بار استفاده در بتن ریزی

۴- حذف ریسک اشتعال یونولیت در آتش سوزی و انتشار گازهای خطرناک

۵- باربری مناسب و حذف ریسک جانی ومالی ناشی از شکستگی یونولیت در زمان اجرا

۶- بسیار سبک و کم حجم با قابلیت حمل ونقل و انبار داری آسان و مقرون به صرفه

۷- قابلیت تغییر عرض قالب سقف پلاستیکی در دهانه های غیر استاندارد تیرچه ریزی

مشخصات فنی

ابعاد (سانتیمتر): ۶۶ (عرض)×۲۵ (ارتفاع) × ۱۰۰ (طول)

رنگ: سبز یا مشکی

وزن: حدود ۶٫۰ کیلوگرم

ملحقات: ۳ عدد قید فلزی ثابت

تعداد در هر بسته: ۱۴ عدد

ظرفیت حمل کانتینر ۴۰ فوت: ۸۰۰ عدد

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه